26 sierpnia 2011

Witam



Jest to mój drugi blog. Tak jak na poprzednim zamieszczać tu będę wiersze swojego autorstwa. Wszystkich zainteresowanych zachęcam do komentarzy, będę wdzięczna za wszelkie uwagi dotyczące mojej twórczości ;) Pozdrawiam.




-  (…) – swą łzę -




W dalekie kraje, w podróż bez

                                                         końca.

    Odjadę, w dal pędzona blaskiem

                                                         słońca,

   W przestrzeń błękitną na  niebie

                                                         zapatrzona,

                          Zapłaczę – patrzysz na mnie – nie pomyślisz

                                                         ‘stracona’.

                               I choć sensu mych słów nie pojmiesz ( a może),

 a ja prawić ci będę bez liku też,

      i choć niepoprawnych słów użyję,



T y   z m a r t w i o n y   n i e   b ę d z i e s z   w c a l e  i   p u ś c i s z   m n i e    d a l e j .

                               

                                                                        Pomóż mi proszę,

                                                           Jak pomogłeś już innym,

                                                     Sercom strapionym, proszę

                                                                        Jutro, wpatrzona

                                                   We chmury, chcę zobaczyć …


2 komentarze:

  1. Hey! very nice blog Ewa! :) keep on writing! hugs J

    OdpowiedzUsuń
  2. super;p bardzo podziwiam twoją twórczość:)z niecierpliwością czekam na kolejne utwory:**

    OdpowiedzUsuń